Ana içeriğe atla

SHAMELESS 8. SEZON NE ZAMAN BAŞLAYACAK?


      Merhaba Arkadaşlaaar :)
      Size bugün tutkunu olduğum bir diziden bahsedeceğim. Shameless..
      Şu ana kadar 7 sezonu yayınlanan ve imdb sıralamalarında hep yükseklerde yer alan mükemmel Reyting derecelerine sahip, Amerika'nın en çok eleştirilen bir dizisi. Eleştirilmeyi seven bir dizisi..
       Shameless genel oyuncu kadrosuyla hafızalardan uzun süre silinmeyecek olaylar yaşattı her bölümünde. Şimdi burda oturup size bir bölümün bile özetini tek yayında çıkaramam çünkü o denli olaylar oluyor ki 'ah bu kadarı da çok fazla, olamaz' desenizde her bölümde 100 çeşit insanı sinir krizi edebilecek derecede olayların yaşandığı bir dizi. Çok ağır psikolojik çatışmaları içeren dizi bizi Amerika'nın halkı üzerindeki etkisi hakkında çokça bilgilendiriyor. Acil servisleri nasıl?, Psikiyatri servisleri nasıl?, Vasisi değişen çocuklar nasıl olur?, Hukuk kuralları nelerdir?, Çocuk hakları nelerdir?, ve aslında daha sayamayacağım çok çok çok fazla kural, gelenek, görenek ve daha her şey..  Acaba bu dizi bize Amerika'yı mı anlatıyor? Neyse oraya hiç girmeyeceğim. Geri kalan bir çok olay başka şeyleri düşünmemize yetecek kadar.


     Küçük yaşta bırakılan 6 çocuk. Kim tarafından terkedildi tabiki bipolar hastası anne ve alkolik bir Frank Baba.. En büyük Fiona, Philip, Ian, Debby, Carl ve Liam :) her bölüm farklı olaylar her sezon farklı insanlar. shameless benim izleyip izleyebileceğim dizilerde ilklerde yer alıyor. Olay kurgusu kesinlikle bizi aldatan türlerden şöyle ki beklenmeyen şeyler yakadıkça diziyi çok daha merak ediyoruz. Ah çok daha fazla anlatmak isterdim ama 8. Sezon finaline saklıyorum o yüzden konuya geleyim. 8. Sezon start verdi mi eğer verdiyse ne zaman başlayacak diye merak ediyorsunuzdur. Dizi start verdi 8. Sezona arkadaşlar diğer sezonlar gibi Ekim veya Kasım ayında izleyici karşısında olacağı düşünülüyor. Mükemmel derecelikte psikopatlarla yeni bölümde karşılaşmaya hazır mıyız? 

Yorumlar

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi bekliyorum :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

OLDBOY-İHTİYAR DELİKANLI FİLM ANALİZİ(IMDb 8.4/10)

Film sizi rahatsız edici bir boyutta olabilir? Nefret mi edeceksiniz? Yoksa sevecek misiniz?

..

Oldboy, yönetmenliğini Park Chan-wook'un yaptığı; başrollerinde Min-Sik choi, Yoo Jie-tae ve Hye-jeong Kang’ın  mükemmel performans gösterdiği bir 2003 filmidir. Chan-woon kaliteli intikam senaryolarıyla dizili filmleriyle tanınmış ünlü bir yönetmendir. Aslında bu filmde 3'lü serisinden biridir ancak serideki filmlerinin birbirleriyle pek alakası yoktur, yani filmi izlerken ihtiyaç duyacağınız başka olaylar veya karakterler olmayacaktır.
Quentin Tarantino yönetmen Chan Wook Park’ın çok büyük bir hayranı ve İhtiyar Delikanlı Tarantino’nun jüri başkanlığı yaptığı Cannes Film Festivali’nde Jüri özel ödülü olan Grand Prix’i aldı.
Bu filmi yazmak için uzun zamandır düşünüyorum. O kadar yoğun kurgusu var ki size nasıl aktarayım diye derin düşüncelerin içerisindeyim. Tuttuğum notlar sayfa sayfa... Size içimdekileri tam anlamıyla ifade edebilecek miyim? Bol spoiler vermek zorundayım bunu ba…

FARKLILIKLARIYLA SKAM..

MERHABA ARKADAŞLAR :)
        Size keşfettiğim bir diziden bahsetmek istiyorum. SKAM bir tür dostluk ve cinsellik üzerine kurulu bir Norveç dizisidir.4 sezondan oluşuyor her sezon 10 veya 11 bölümdür. Yönetmeninin ve senaristi aynı kişi üstleniyor. Julie ANDEM..
        Öncelikle sıkı bir Shameless dizisi takipçisiyim. 7. Sezonu bitirmiş araştırmalara koyulmuş bir vaziyetteydim acaba 8. sezon başlayacak mı?, diğer kullanıcılar ne düşünüyor bu konu hakkında falan diye aşağılarda yer alan yorumları okurken kullanıcıların sıklıkla bahsettiği Skam dizisi dikkatimi çekti.Skam utanç demek bir noktada Shalemess(Utanmazlar) ile anlam benzerliği taşıdığından meğer bu diziyi yorumlarda bahsetmişler ama Shameless'tan çok farklı bir dizi. 


SKAM


SHAMELESS


        Bende diziyi araştırmaya koyuldum Google'a ilk yazdığımda başrolünde bir kapalı kızı  görmem çok daha fazla ilgimi çekti bende bir bakayım neden bahsediyor nasıl bir dizi acaba diye başladım ve 4 veya 5 günde 4 sezonluk d…

the 100 2. SEZON İNCELEMESİ

MERHABA ARKADAŞLAAAR        Bir önceki yayınımda yeni başladığım bir dizinin ilk sezonunun incelemesini yapmıştım. 2 gün gibi bir sürede de 2. sezonu (16 Bölüm)  bitirmiş bulunmaktayım. Bazı şeyleri öğrenme uğruna insanları denek olarak kullanır mısınız? Kendi bir grup halkınızı kurtarmak için 500 tane masum veya vahşi insanın canına kıyar mısınız?   Bir savaşta olduğunuzu düşünelim kalbinizle mi aklınızla mı hareket edersiniz? Güvendiğimiz insanlar güvenimizi kırarlar mı? Düşmanla ittifak kurmak ne kadar sağlıklı?          Bu soruları ve cevapları sık sık duyacağımız bir 2. sezona hazır olmalısınız...         1. sezonda ne olursa olsun öldürmeyen bir Ark halkı bir anda 2. sezonda cinayetlerin ortasına düşüyor resmen. Hiç beklemediğimiz insanlardan beklenmedik hareketlere şahit oluyoruz. Acaba bu kısmı biraz Game of Thrones'a benzetebilir miyiz? Yaşı küçük olmasına rağmen önder koltuğuna oturan bir Clarke. Her dediği yapılan, saygı duyulan bir Clarke. Peki Clarke doğru olan şeyleri yapma…